Prezentacja Cechy Specyfikacja

Cennik modelu Burgman 400 Travel Pack

Rok Modelowy 2023
Model Cena PLN
BURGMAN 400 TRAVEL PACK PREMIUM 38 250,00

Cennik modelu Burgman 400 Travel Pack

Rok Modelowy 2022
Model Promocja Cena wcześniejsza (PLN)**
BURGMAN 400 TRAVEL PACK PREMIUM 36 250 36 250

**) Najniższa cena w ciągu 30 dni przed tą obniżką tj. w okresie od dnia 1.12.2022 (PLN brutto)

Niniejszy cennik ma wyłącznie charakter informacyjny, a podane w nim informacje nie stanowią oferty ani zapewnienia, w szczególności w rozumieniu art. 66 § 1 oraz art. 5561 Kodeksu cywilnego. Suzuki Motor Poland Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmiany specyfikacji, wyglądu, parametrów technicznych, wyposażenia oraz cen modeli przedstawionych w publikacji. Autoryzowani Dealerzy będą informowani o zmianach tak szybko, jak jest to możliwe. Prosimy o kontakt z najbliższym Autoryzowanym Dealerem SUZUKI w celu uzyskania aktualnych informacji. Ze względu na ograniczenia techniki, kolory przedstawione w cenniku mogą się różnić od rzeczywistych kolorów nadwozia i tapicerki. Prezentowane zdjęcia mogą zawierać wyposażenie opcjonalne (akcesoryjne), dodatkowo płatne. Ceny zawarte w cenniku są rekomendowanymi cenami detalicznymi. Wiążące ustalenie ceny, wyposażenia i specyfikacji motocykla następuje w umowie jego sprzedaży.

Akcesoria wchodzące w skład pakietu Travel Pack

Handbary

Kufer centralny

Stelaż kufra centralnego

Godny następca Burgmana 650

Skuter, który łączy w sobie komfort, moc, świetną pakowność i elegancką stylistykę - czyli Burgman 400 - kolejne wcielenie legendarnego Burgmana 650. Bazując na koncepcji stylistycznej ""Burgman Coupe"", Burgman ma duże, sportowe i zwrotne nadwozie, zachowując elegancką linię i wysoki komfort.

Zarówno przednie, podwójne światła jak i tylne wykorzystują technologię LED. Dzięki niskiej masie własnej skuter charakteryzuje się dużą zwrotnością. Burgman jest też wysoce pakowny schowek pod kanapą o pojemności 42 litrów z pewnością pomieści najpotrzebniejsze przedmioty.

Silnik DOHC o pojemności 399cm3 dysponuje świetnym momentem obrotowym zarówno w zakresie niskich jak i średnich obrotów dzięki specjalnej konstrukcji układu dolotowego, i natychmiast reaguje na dodanie gazu, odpowiadając znakomitym przyspieszeniem.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Niesamowicie praktyczny

Schowek pod siedzeniem pomieści nawet dwa pełnowymiarowe kaski - pojemność 42 L.

Zawansowany system zabezpieczeń

Suzuki Advanced Immobilizer System (SAIS) wykorzystuje elektroniczny system identyfikacji, aby uniemożliwić osobom niepowołanym uruchomienie silnika. Pokrywa magnetyczna otwiera się tylko dla klucza właściciela i chroni wyłącznik zapłonu. Dodatkowo specjalny uchwyt pozwala na przejście blokady.

Wygoda na krótkich i długi trasach

Wyprofilowane podwójne siedzenie o grubości 20 mm zapewnia komfort zarówno kierowcy, jak i pasażerowi. Oparcie kierowcy można przesunąć do przodu o 15 mm / 30 mm i tym samym zapewnić optymalne oparcie i komfort szczególnie na dłuższych trasach.

Czytelne i praktyczne zegary

Duże analogowe zegary oraz komputer pokładowy prezentują komplet niezbędnych podczas jazdy informacji.

Wszystko pod ręką

Bardzo praktyczne i duże schowki pod kierownicą - prawy o pojemności 2,8 L i lewy o pojemności 3,5 L.

Gniazdo zapalniczki 12V

Praktyczny element wyposażenia każdego skutera, łatwo dostępne posłuży do ładowania telefonu komórkowego lub nawigacji.

Komfortowe zawieszenie

Tylne zawieszenie typu monoshock z 7-stopniową regulacją wstępnego napięcia pomaga uzyskać równowagę między komfortem, a sportowymi osiągami, zapewniając wygodną jazdę na stosunkowo równych drogach i solidną przyczepność na brukowanych ulicach.

Blokada tylnego hamulca

Podczas parkowania można zablokować tylny hamulec, pomaga to ustabilizować skuter podczas postoju.

15 calowe koła

Duże koła to wysoki komfort, w Burgmanie 400 zadbaliśmy o to.

Specyfikacja techniczna

Typ silnika4-suwowy, 1-cylindrowy, chłodzony cieczą, DOHC
Pojemność skokowa399 cm3
Moc maksymalna23 kW (31 KM) / 6300 obr./ min
PrzekładniaCVT
Długość całkowita2240 mm
Szerokość całkowita760 mm
Wysokość całkowita1350 mm
Rozstaw kół1585 mm
Prześwit125 mm
Wysokość siedziska755 mm
Masa własna 222 kg
Zawieszenie - przódTeleskopowe, sprężyna śrubowa, amortyzatory olejowe
Zawieszenie - tyłWahacz wleczony, sprężyna śrubowa, amortyzator olejowy
Hamulce - przódTarczowy podwójny
Hamulce - tyłTarczowy
Opony - przód120/70-15M/C 56S, bezdętkowe
Opony - tył150/70-13M/C 64S, bezdętkowe
Pojemność zbiornika paliwa 13,5 l

Zamów ofertę !

1
Podaj nam Twoje imię i nazwisko oraz e-mail lub numer telefonu, aby dealer mógł się z Tobą skontaktować

Jeżeli chcieliby Państwo na bieżąco otrzymywać najnowsze informacje związane z wybranym motocyklem Suzuki oraz mieć szybki dostęp do naszych innych ofert i promocji, a także brać udział w działaniach związanych z badaniem Państwa satysfakcji jako klienta marki Suzuki, bardzo prosimy o zaznaczenie poniższych zgód.